Καλώς ήρθατε στο www.asteiakiacy.com! Εδώ θα βρείτε μια μεγάλη ποικιλία από αστεία ανέκδοτα από διάφορες κατηγορίες όπως ποντιακά, παιδικά, πολιτικά, ερωτικά και πονηρά ανεκδοτα,ποδοσφαιρικα,ανεκδοτα ερωτησεις, για ξανθιές κλπ. που ευελπιστούμε να σας δώσουν χαμόγελο. Επίσης, μπορείτε να μας στείλετε κι εσείς τα δικά σας.

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ

Ηταν μια φορά ένας ομοφυλόφιλος και αποφάσισε να πάει στον πατέρα του να
του ανακοινώσει το γεγονός. Πάει λοιπόν και του λέει:
- Πατέρα, εχω να σου πω κατι. Ειμαι gay!
- Καλά παιδί μου, αλλά για πες μου κάτι. Σπιτι στη Μυκονο

έχεις;
- Οχι, πατέρα.
- Μήπως κάνεις παρέα με μοντέλα;
- Οχι, πατέρα.
- Μήπως θέλεις να γίνεις σχεδιαστής μόδας;
- Οχι, πατέρα.
- Ε, τότε τι gay και μαλακίες μου λες; Βρωμόπουστας εισαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: